Шановні студенти!!!!
Продовжуємо вивчення навчальної дисципліни "Спортивна реабілітація"
Мета
навчальної дисципліни:
Підготовка фахівців відповідно до державних
стандартів, встановлених освітньо-кваліфікаційною характеристикою та
освітньо-професійною програмою підготовки спеціалістів вищезазначеного фахового
спрямування, знання про
загальні основи фізичної реабілітації, ознаки захворювань різних органів та
систем, клініко-фізіологічне обґрунтування застосування засобів фізичної
реабілітації, засоби, форми, рухові режими лікувальної фізичної культури,
особливості застосування фізіотерапії, озокерито-, бальнеотерапії,
кліматотерапії, механо-, працетерапії з лікувальною та профілактичною метою.
Завдання навчальної дисципліни:
-
отримати фундаментальні теоретичні знання, набути практичних навичок володіння
методиками відновлення та збереження здоров’я хворих та інвалідів:
-
набути професійних знань щодо роботи з різними нозологічними та віковими
групами, володіння новітніми реабілітаційними технологіями:
-
вміння інтерпретувати закономірності
впливу засобів фізичної реабілітації на організм
людини для формування
науково-практичних уявлень про
збереження й зміцнення здоров’я хворих, інвалідів, та
осіб, що займаються фізичною культурою й спортом;
–вміння
розробити програму фізичної реабілітації та методики застосування фізичних
вправ і психологічних методів добору засобів і форм відновного лікування з
метою функціонального відновлення психофізичної дієздатності хворих та
інвалідів.
До
закінчення курсу студенти повинні знати:
·
поглибити
медико-біологічну та методичну підготовку майбутніх спеціалістів з фізичної
реабілітації;
- загальні
основи реабілітації;
- зовнішні і
внутрішні причини хвороб та найбільш загальні закономірності виникнення та
перебігу патологічних реакцій і процесів в організмі;
- клініко-фізіологічне
обґрунтування застосування фізичних вправ та інших засобів фізичної
реабілітації;
- засоби,
форми і окремі методики лікувальної фізкультури, які застосовуються при
різних патологічних станах;
- періоди,
рухові режими та фази фізичної реабілітації;
- ознайомити
з особливостями застосування фізіотерапії, озокерито-бальнеотерапії,
кліматотерапії в комплексному відновному лікуванні;
- необхідність
застосування механотерапії, працетерапії.
Студенти
повинні вміти:
- самостійно визначати комплекс методів тестування
для оптимізації навчально-тренувального процесу;
- визначати й оцінювати рівень фізичного розвитку, що займаються
фізичною культурою й спортом;
- проводити найпростіші функціональні дослідження та функціональні проби;
- тестувати загальну й спеціальну фізичну працездатність;
- проводити аналіз результатів лікарсько – педагогічних спостережень;
- визначати
та враховувати вікові зміни у процесі занять фізичною культурою і спортом;
- правильно організувати медичне забезпечення змагань і зборів;
- здійснювати систему заходів щодо попередження захворювань і травм у
спортсменів;
- надавати першу долікарську допомогу при гострих патологічних станах і
травмах, що виникають при заняттях спортом;
- підібрати
і провести відновні (реабілітаційні) заходи відповідно до специфіки
спортивної діяльності і функціонального стану спортсмена:.
вміти надавати невідкладну допомогу при
різноманітних травмах та невідкладних станах.
Бажаємо успіхів!!!!!
Бажаємо успіхів!!!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий