суббота, 1 сентября 2018 г.

Продовжуємо вивчати!!!!!

Шановні студенти!!!!
Продовжуємо вивчення навчальної дисципліни "Спортивна реабілітація" 
професійно-орієнтованого циклу

Мета навчальної дисципліни:
Підготовка фахівців відповідно до державних стандартів, встановлених освітньо-кваліфікаційною характеристикою та освітньо-професійною програмою підготовки спеціалістів вищезазначеного фахового спрямування, знання про загальні основи фізичної реабілітації, ознаки захворювань різних органів та систем, клініко-фізіологічне обґрунтування застосування засобів фізичної реабілітації, засоби, форми, рухові режими лікувальної фізичної культури, особливості застосування фізіотерапії, озокерито-, бальнеотерапії, кліматотерапії, механо-, працетерапії з лікувальною та профілактичною метою.

Завдання навчальної дисципліни:
- отримати фундаментальні теоретичні знання, набути практичних навичок володіння методиками відновлення та збереження здоров’я хворих та інвалідів:
- набути професійних знань щодо роботи з різними нозологічними та віковими групами, володіння новітніми реабілітаційними технологіями:
- вміння інтерпретувати закономірності  впливу  засобів  фізичної реабілітації  на організм  людини  для  формування  науково-практичних    уявлень  про  збереження  й  зміцнення здоров’я хворих, інвалідів, та осіб, що займаються фізичною культурою й спортом;
–вміння розробити програму фізичної реабілітації та методики застосування фізичних вправ і психологічних методів добору засобів і форм відновного лікування з метою функціонального відновлення психофізичної дієздатності хворих та інвалідів.

До закінчення курсу студенти повинні знати:
·       поглибити медико-біологічну та методичну підготовку майбутніх спеціалістів з фізичної реабілітації;
  • загальні основи реабілітації;
  • зовнішні і внутрішні причини хвороб та найбільш загальні закономірності виникнення та перебігу патологічних реакцій і процесів в організмі;
  • клініко-фізіологічне обґрунтування застосування фізичних вправ та інших засобів фізичної реабілітації;
  • засоби, форми і окремі методики лікувальної фізкультури, які застосовуються при різних патологічних станах;
  • періоди, рухові режими та фази фізичної реабілітації;
  • ознайомити з особливостями застосування фізіотерапії, озокерито-бальнеотерапії, кліматотерапії в комплексному відновному лікуванні;
  • необхідність застосування механотерапії, працетерапії.

Студенти повинні вміти:
  • самостійно визначати комплекс методів тестування для оптимізації навчально-тренувального процесу;
  • визначати й оцінювати рівень фізичного розвитку, що займаються фізичною культурою й спортом;
  • проводити найпростіші функціональні дослідження та функціональні проби;
  • тестувати загальну й спеціальну фізичну працездатність;
  • проводити аналіз результатів лікарсько – педагогічних спостережень;
  • визначати та враховувати вікові зміни у процесі занять фізичною культурою і спортом;
  • правильно організувати медичне забезпечення змагань і зборів;
  • здійснювати систему заходів щодо попередження захворювань і травм у спортсменів;
  • надавати першу долікарську допомогу при гострих патологічних станах і травмах, що виникають при заняттях спортом;
  • підібрати і провести відновні (реабілітаційні) заходи відповідно до специфіки спортивної діяльності і функціонального стану спортсмена:.
   вміти надавати невідкладну допомогу при різноманітних травмах та невідкладних станах.


Бажаємо успіхів!!!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий